Menu

Range Rover SVAutobiography 2018 zaprezentowany w Los Angeles

Szybszy i bardziej luksusowy SVAutobiography Range Rover tyle obiecuje nam producent.  Na pierwszy rzut oka powiesz  przecież takiego Range Rovera znamy z naszych ulic – nic bardziej mylnego w tym przypadku diabeł tkwi w szczegółach.

Ale zacznijmy od tego co to jest SVAutobiography Range Rover?

To nie jest pierwszy model SVAutobiography – linia modelowa została oryginalnie wprowadzona w 2015 roku, zastępując Autobiography Black jako najbardziej luksusową odmianę w Range Roverze. Modele SVA są ręcznie wykończone przez dział SVO (Special Vehicle Operations) Jaguara.

Ten topowy model Range Rovera działa już od kilku sezonów, ale w roku 2018 został wprowadzony poważny upgrade. Kabina została przeprojektowana z podwójnymi 10-calowymi ekranami dotykowymi i nowym systemem audio-informacyjnym. Autobiografia SV otrzymała unikalny design przedniego siedzenia, zapewniający dodatkowy komfort, a także specjalne forniry i motywy kolorystyczne.

Tylne drzwi zamykane elektrycznie i tylne siedzenia klasy „Executive” są dostosowane pod komfort pasażera maja oni do dyspozycji 120 cm przestrzeni na nogi. Dodatkowo tylne fotele wyposażone w 40-stopniową funkcję odchylania – wraz z podgrzewaną łydką (ciekawe jak ta pozycja brzmi w cenniku  ) oraz  funkcją „masażu gorącymi kamieniami”. Prawe siedzisko można całkowicie złożyć, aby załadować długie przedmioty.

Między tylnymi siedzeniami znajduje się ukryta lodówka, z łatwością mieszcząca dwie butelki wina.

W tej wersji debiutuje pojawił się system Touch Pro Duo Infotainment składający się z 10-calowych ekranów na konsoli środkowej.

Co jest pod maską? Na tą chwile trzy silniki 

5,0-litrowa doładowana benzyna V8  o mocy 557 KM
4,4-litrowy turbodiesel V8 o mocy 334 KM
400-konny 2,0-litrowy silnik benzynowo-elektryczny z napędem hybrydowym (zasięg elektryczny  d0 50 km ) 31 mil) 

Krótko mówiąc, wersja Range Rovera w wersji SVA jest uważana za szczyt pod względem kunsztu, technologii i luksusu. Jest dostępny tylko w wersji z długim rozstawem osi, dla maksymalnej przestrzeni pasażera z tyłu, Królowa brytyjska powinna być zadowolona 

Ktoś chętny aby potestować ?