Facebook News

Proszę Państwa oto Porsche 911 4S Targa Heritage Edition, jak jest?

Powstanie ich tylko 992 sztuk.

Nawiązujemy do lat 50 i 60 XX wieku, z tłumu wyróżni nas, kolor Cherru Metalic (chociaż mamy dostępne i 4 inne lakiery). W zestawie dostaniemy fenomenalne, białe, kontrastowe pasy. Zaczynające się do przednich błotników i kończące się na grubaśnym symbolicznym tyłku 911. Do tego koła Carrera Exclusive Design (nawiązujemy designu ikonicznego Fuchs).
 
Smaku nadaje złote emblematy ( inspiracja wprost z lat 50). Na grillu, a w sumie użebrzeniu (przecież mamy je na tylnej klapie) znajdziemy emblemat wyróżniający wersję HE.
 
W nawiązaniu do Porsche z lat 50. emblematy są złote. Na tylnej osłonie chłodnicy znajduje się także specjalna plakietka, która czerpie inspirację z tej dostępnej dla właścicieli na Porsche 356 pokonującym 100 000 kilometrów w drodze.
 
Wewnątrz kupujący mogą wybierać między dwoma kolorami skóry: Bordeaux Red i Atacama Beige. Delikatnie mówiąc nie jestem fanem tego połączenia kolorystycznego…
 
Pod maską? Klasyczne 911 Targa 4S. 3-litrowy, podwójnie turbodoładowany B6 443 KM i 529 Nm
 
silnik z sześcioma turbo wytwarza 443 KM (330 kilowatów) i 390 funtów stóp (529 niutonów). Kupujący mogą wybrać ośmiobiegową dwusprzęgłową skrzynię biegów lub siedmiobiegową manualną skrzynię biegów.
 
Opcjonalnie kupujący będą mogli zamówić zegarek Porsche Design w specjalnej edycji z kolorystyką pasującą do samochodu.

Źródło: Porsche

Pod tym wpisem nie będzie komentarzy wpadaj na fejsa wilczka i tam podziel się opinią.