Bez kategorii

NOWE RS3 – czyli ile to kosztuje?

Minimum 258 700 PLN tyle musisz wydać by najszybsza A Trójka była Twoja!

Co za to mamy?

400 koni mechanicznych idących w parze z pięknymi doznaniami dźwiękowymi wydobywającymi się z dwóch owalnych końcówek wydechu. Oprócz tego 19″ felgi (dużo fajniejsze niż w poprzednim genie), skórzana tapicerka i sportowe fotele (chociaż te opcjonalne to kolejny powód do miłości) i oczywiście pełne przednie reflektory LED-owe.

Nie oznacza to bynajmniej, że lista opcja jest krótka. Wręcz przeciwnie, jest naprawdę długa i pozwala dobrze spersonalizować auto. Można wybierać spośród ośmiu lakierów standardowych (dopłata między 3 600 a 12 850 zł) lub zdecydować się na dowolny odcień w ramach Audi Exclusive (12 850 zł), wybrać inny wzór lub wykończenie felg (1 680 – 3 910 zł), spersonalizować detale zewnętrzne (matowe aluminium lub czarny połysk), a we wnętrzu dorzucić fotele sportowe ze zintegrowanym zagłówkiem (4 220 zł) czy wymienić standardowe listwy wykończeniowe na wykonane z włókna węglowego (4 470 zł).

Jeszcze ciekawiej robi się po zagłębieniu się w listę wyposażenia dodatkowego. Znajdziemy na niej na przykład przednie reflektory LED Matrix (3 100 zł), cyfrowe zegary Audi virtual cockpit (1 740 zł), nawigację MMI (7 320 lub 13 910 zł) czy system nagłaśniający Bang & Olufsen Sound System (4 420 zł).

Najciekawsze elementy zostawiliśmy na deser – są to hamulce ceramiczne (25 980 zł), adaptacyjne zawieszenie Audi magnetic ride (5 480 zł), pokrywa silnika z włókna węglowego (2 800 zł), przesunięcie elektronicznej blokady prędkości do 280 km/h (8 380 zł) i sportowy układ wydechowy (4 760 zł).

Nie ograniczając się w żaden sposób można bez problemu dorzucić do auta dodatki za ponad 100 tys. zł.

Pod tym wpisem nie będzie komentarzy wpadaj na fejsa wilczka i tam podziel się opinią.