Menu

Mercedes E63s AMg od Brabusa czyli to nie może być nudne

Rachunek jest prosty i nie ma wielu rozwiązań, jeżeli szukasz naprawdę szybkiego sedana to do wyboru masz tak naprawdę tylko dwie opcje. Obecna generacja BMW M5 Competition i bohater dzisiejszego postu  Mercedes-AMG E63s.  W obu przypadkach mówimy już o mocniejszych wersjach niż „seria”, a w tym konkretnym wypadku sam BRABUS postanowił dołożyć swoje 3 grosze do Ski. Dzięki kilku modyfikacjom mamy do dyspozycji 789 KM i uwaga 1000 Nm od 3.500 rpm,  papier podaje 3 sekundy  do 100, ale bardziej interesują mnie czas 100 – 200 podobno po nich poznajemy szybkie auta 😉

Warto uświadomić sobie, że modyfikowanie AMG to nie taka prost sprawa, potrzebna do tego jest niemała wiedza i sztab inżynierów by to wszystko policzyć, przemyśleć i wymyślać! 4,0-litrowy silnik V8 został wyposażony w nowe turbosprężarki, które są większe niż te zainstalowane przez AMG w standardowym modelu.W ramach przypomnienia, seryjne E63 S oferuje 603 KM i 850 Nm, czyli 186 KM i 150 Nm  mniej niż samochód od Tunera.Warto wspomnieć o kołach ponieważ jest efekt wow , sedan stoi na naprawdę dużych, 21-calowych kołach z imponującymi gumami 265/30 ZR21 z przodu i 305/25 ZR21 z tyłu na Continentalach SportContact 6.

Pojawił się także zupełnie nowy pakiet aerodynamiczny w skład którego wchodzą:

# przedni splitter (spoiler – ostatnio za tamto słowo mnie skrytykowano)

# nowy dyfuzor ( ze światłem w stylu f1 <3)

# układ wydechowy zakończonymi czarnymi ceramicznymi końcówkami wydechu

# spoiler na klapie

(*) oczywiście wszystko wykonane jest z włókna węglowego!

Źródło: Brabus