News

Manhart Land Rover Defender

Produkcja Land Rovera Defendera jest obecnie zawieszona z powodu niekończącego się niedoboru chipów, ale to nie powstrzymuje tunerów przed majstrowaniem przy kultowym przedstawicielu off-roadu.
 
Manhart zmodyfikował “brytyjską G klasę” i teraz jeździ na
masywnych 24-calowych kołach na których umówmy się nie pojeździsz w terenie ale alternatywnie Manhart z przyjemnością sprzeda 22-calowe felgi aluminiowe, aby zachować terenowe właściwości z których słynie Defender / widać je na kole zapasowym zamontowanym z tyłu/.
 
Manhart poprawił zawieszenie pneumatyczne, aby zbliżyć Defendera do drogi o 30 milimetrów (prawie 1,2 cala)i tym samym uzyskać więcej drapieżnego wyglądu.
 
Malowana pokrywa silnika sygnalizuje, że tuner z Wuppertalu zmodyfikował również 3 litrowy, sześciocylindrowy silnik należący do tego modelu P400. Dzięki remapowaniu oprogramowania moc wyjściowa wzrosła do 512 KM i 710 Nm momentu, co zbliża poziom wyjściowy do poziomu z doładowanego 5-litrowego V8 zaprezentowanego na początku tego roku

Pod tym wpisem nie będzie komentarzy wpadaj na fejsa wilczka i tam podziel się opinią.