Bez kategorii

Gemballa i jej Widebody Porsche 911 Turbo (807 KM)

Tego nie da się przeoczyć, zestaw poszerzeń wykonanych z włókna węglowego poszerzający przód o 30 mm, a tył o 50 mm to istna miazga #porno

Gemballa jest jednym z najbardziej „zasłużonych” Tunnerów Porsche, ich projekty przeszły do historii między innymi za odważne pakiety wizualne i moc ich projektów porównywalną z kontenerowcami ;)  Dlatego obok ich najnowszego pakietu dla 911 Turbo nie mogłem przejść obojętnie – Gemballa GTR 8XX Evo.

Pod pokrywą silnika znajdujemy  3,8-litrowego 6-cylindrowego boxera, ale tym razem mamy do dyspozycji 807Km i 1,098Nm. Warto zaznaczyć, że jest to spora zmiana w porównaniu do Turbo S 580KM i 700Nm ba nawet GT2 RS 690KM 750 Nm. Gemballa twierdzi, że wszystkie zmiany pozwoliły 8XX Evo rozpędzić się do 100 kmh w  2,38 sekundy, a do 200 kmh w zaledwie 7,5 s. V-Max 370 kmh – więc pakiet aero jest obowiązkowy ;)

Jeżeli już wspomniałem o pakiecie, to tak dla przypomnienia, jest cąły z włókna węglowego,a co obejmuje? Z przodu wloty, wloty i jeszcze raz wloty powietrza, mamy nowy zderzak ze splitterem. Z profilu znajdują się poszerzenia błotników przód o 30 milimetrów, a  tył o 50 mm. Na tylnej pokrywie silnika znajdziemy gigantyczne skrzydło, zintegrowane z wlotami powietrza i oczywiście zupełnie nowy dyfuzor.

Porsche aktualizuje obecnie linię 911, a nowy Turbo jest już w drodze. Natomiast plotki sugerują, że moc powinna wynosić 600 KM.

Źródło: Gemballa

 

Pod tym wpisem nie będzie komentarzy wpadaj na fejsa wilczka i tam podziel się opinią.