Bez kategorii

Ares Design i ich nowożytny Land Rover Defender

Włoski konstruktor nietypowych aut Ares Design podjął się pięknego czynu, wskrzeszenia Defa ;)

Specjaliści z Ares dumnie mówią, że przerobili niemal „każdy aspekt” Defendera. Znajdziemy tam nowe wnętrze , ulepszony silnik i nowy terenowy bodykit, a nawet szyberdach!

Współzałożyciel Ares, Waleed Al Ghafari, opisał nowy samochód jako „Króla wszystkich Defenderów”, podczas gdy dyrektor generalny firmy, Dany Bahar, powiedział, że jego zespół udoskonalił doskonałe: „Defender jest ikoną motoryzacji, ale ikony można zawsze poprawić. Nasz Defender to najlepsze wcielenie auta 4×4, zapewniające niesamowite osiągi, urzekający wygląd oraz bogate detale które ten spartański samochód przybliżają do segmentu SUV ”

Silnik?

To dobrze znana jednostka Land Rovera – 4,5-litrowy V8, rozwiercony do 4748 cc. Ta magia to zasługa zwiększenia średnicy kanałów dolotowych z 94 mm do 96 mm, nowych wyżej (bo nie wysoko) obrotowych wałków, rozwierconej głowicy cylindrów oraz nowe wałki rozrządu, rozwierconej głowice cylindrów i większe wtryskiwacze. Te wszystkie zabiegi pozwoliły Defowi z seryjnych 278 KM i 329 Nm przeskoczyć na 468KM i 649 Nm.  Dużo? Tak ponieważ oprócz wyżej wymienionych części możemy dołożyć układ wydechowy od Milteka i wraz z kompresorem ITG.

Zawieszenie?

Prawie 3 cale wyżej czyli na „nasze” to 75mm, a to wszystko dzięki  sprężynom progresywnym i amortyzatorom z najwyższej rodziny firmy Fox. Ares twierdzi, że ulepszone hamulce – przednie 6 tłoczkowe AP Racing o wymiarach 362×32 mm pozwolą zatrzymać się tak jak nie jeden hatchback.

Koła?

18-calowe aluminiowe felgi Ares i opony Cooper 305/70 R18.

 

 

Pod tym wpisem nie będzie komentarzy wpadaj na fejsa wilczka i tam podziel się opinią.