Lifestyle

Alfa Romeo: Trolling Level Hard

Alfa Romeo zaskakuje marketingowo napierw usłyszeliśmy, że pod koniec maja Alfa została sponsorem spotkania fanów BMW Bimmerfest 2019. Jako główny sponsor Alfa Romeo pozwoliła uczestnikom Bimmefest przetestować swoje samochody na torze i finalnie zaliczyła ponad 300 jazd testowych podczas dwudniowego zlotu.

A teraz główna informacja wśród wielu hiper-samochodów, które będą „jeździły” na drogach Grecji i Hiszpanii w tegorocznym rajdzie Gumball 3000, znajdzie się również … seryjna Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. Włosi nie modyfikowali mocy silnika zostanie seryjne 510 KM generowane z 2,9 litrowego V6, postawili natomiast na zaakcentowanie logotypu serii Quadrifoglio czyli zielonej czterolistnej koniczynki a przy okazji węża z logotypu Alfy.
Czyli da się wyróżnić spośród innych super samochodów.

Pod tym wpisem nie będzie komentarzy wpadaj na fejsa wilczka i tam podziel się opinią.