fbpx
News

718 Spyder czy 718 Cayman w GT4?

Idziesz do Porsche, wydajesz kupę pieniędzy na znakomity w założeniu samochód sportowy i dostajesz model 718 Cayman lub 718 Boxster z czterocylindrowym silnikiem benzynowym. Będziesz zadowolony? W jakimś stopniu na pewno, ale to Porsche na Boga – chcesz wrzeszczącego i przeszywającego Twoje ciało boksera, który zostanie opakowany niezwykle dopracowaną konstrukcją i podzespołami. Niemcy wreszcie powiedzieli „hola hola – dajmy klientom w końcu to, za co kochają naszą markę”. Efekt jest znakomity…

Poznajcie modele 718 Spyder i 718 Cayman GT4 – maszynki do robienia uśmiechu, które dostały 4-litrowego, sześciocylindrowego boksera z „GT-trójki”, oczywiście odpowiednio dopasowanego, by mógł pracować w ułożeniu centralnym, a który produkuje 414 koni mechanicznych, gwarantuje przyspieszenie do setki w nieco ponad 4 sekundy i rozpędza oba modele do ponad 300 km/h. Porsche dopracowało również aerodynamikę swoich zabawek, wyposaża je dosyć spartańsko ze względu na masę (multimedia na przykład możemy sobie bezpłatnie domówić) i nie daje zupełnie automatycznej skrzyni PDK – tutaj pracuje wyłącznie 6-biegowa skrzynia manualna. Ceny jak na razie nie są znane, chyba że w Stanach Zjednoczonych – tam za 718 Spydera trzeba zapłacić minimum 96 300 dolarów, a za Caymana GT4 minimum 99 200 dolarów.

Źródło: Start Engine.pl

Pod tym wpisem nie będzie komentarzy wpadaj na fejsa wilczka i tam podziel się opinią.