Bez kategorii

2018 Mercedes-AMG S63 i S65 Coupe / Cabrio

Mercedes-AMG zaprezentował światu odświerzony wygląd swoich flagowych modeli S 63 i S 65, zmieniony został grill przedni teraz nawiązuje do doskonałego  AMG GT-R. 

Dostępny w S 63 4MATIC + Coupé i Cabriolet, 4,0-litrowy silnik V8 biturbo marki Mercedes-AMG wytwarza teraz 612 KM,  czyli o 27 KM więcej niż model wychodzący. W poprzedniej wersji użyto 5.5 litra V8 starych, więc zmiana w wersji 2018 powinna się znacznie różnić, pomimo niewielkiego wzrostu mOrganiczna dioda elektroluminescencyjnaocy. Wyposażony jest w nowe turbosprężarki i odłączane cylindry. S63 otrzyma skrzynię AMG SPEEDSHIFT MCT 9G i opcjonalnie w pełni zmienny system napędowy na wszystkie koła.  Sprint do 100 km / h teraz zajmuje zaledwie 3,5 sekundy.

Na szczycie  jak zwykle znajdziemy S 65 Coupé i S 65 Cabriolet, tutaj jestem spokojny ponieważ dalej pod jego maską znajdziemy silnik V12 z silnikiem AMG o pojemności 6.0 litra legitymujący się mocą 630 KM i 1000 Nm. Modele napędzane silnikiem V12 wykorzystują przekładnię AMG SPEEDSHIFT TCT 7G i osiągają 100 km / hw 4,1 sekundy.

Z zewnątrz oba samochody są rozpoznawalne dzięki kratkom chłodnicy  panamericana, przeniesionej wprost ze wspomnianego Mercedesa-AMG GT R. Front otrzyma również nowy wygląd z wlotem powietrza w kształcie litery „V” ciągnący się do lini obudowy reflektorów. Pionowe natomiast gdy spoiler jest malowany w kolorze pojazdu.

Oba modele seryjnie wyjeżdżają na 19 calowych felgach z lekkich stopów. Zmieniony został także tylni dyfuzor, teraz ma on dużo większe wloty powietrza doskonale znane z poprzedniej odsłony sportowej Ski. Lampy tylne wykonano w technologii OLED (ekologiczna dioda emitująca światło)  lampy skłądają się z  66  diod OLED (33 w lewo i 33 w prawo) – WYGLĄDA TO KOSMICZNIE!

Wewnątrz, wszystkie cztery modele klasy S wyposażone są w sportowe fotele AMG z funkcją pamięci i ogrzewania siedziska, wytłoczone emblematy na podłokietniku i przedniej konsoli środkowej oraz analogowy zegar IWC. 31,2-calowy wyświetlacz TFT wyświetlacz zastępuje kokpit i ekran systemów multimedialnych czy klimatyzacji..

Wszystko co najlepsze i z czego znane są cywilne wersje Ski również  są dostępne w AMG, a myśle o doskonałym AMG RIDE CONTROL + z zawieszeniem z adaptacyjną regulacją tłumienia, zawieszeniem AMG ACTIVE RIDE CONTROL z funkcją pochylenia krzywej w modelach S 65 Coupé, DYNAMIC SELECT z 3-stopniowym systemem ESP.

Jeśli chodzi o opcje, na zewnątrz może być dostosowany do indywidualnych preferencji z pakietem Night, alternatywnymi zestawami kół czy pakietem Carbon. Wewnątrz znajduje się czarna skóra nappa / keirownica z mikrowłókna DINAMICA, ale by tego było mało istnieje opcja zamówienia elementów wykończenia włókna węglowego / czarnego.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”74″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”1″ slideshow_link_text=”[Pokaz zdjęć]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Pod tym wpisem nie będzie komentarzy wpadaj na fejsa wilczka i tam podziel się opinią.