Menu

2018 BMW M5 w pakiecie M Performance

Na Pakiet Competition  musimy jeszcze poczekać,  jak na razie musimy obejść się smakiem dodatkowej mocy i podziwiać poprawiony pakiet aerodynamiczny.

Niespełna dwa dni temu BMW zaprezentowała najnowszy Safety Car dla  serii MotoGP, Bawarka limuzyna w wersji  torowej poza charakterystycznym obklejeniem i lampami błyskowymi na dachu wyposażona była w pakiet M-Performance. Podczas SEMA w Las Vegas będziemy mieli szansę bliżej przyjrzeć się dodatkowym elementom z włókna węglowego, zapewne nie ma to zbytniego wpływu na wagę pojazdu, ale na pewno nadaje mu jeszcze bardziej sportowego charakteru.

Zestaw aerodynamiczny M-Performance obejmuje:

  • zderzak przedni
  • dodatkowe progi
  • dodatkowa lotka na klapie bagażnika
  • dyfuzor tylnego zderzaka
  • karbonowe skrzela
  • karbonowe nerki
  • karbonowe lusterka
  • karbonowa pokrywa silnika

Za kolejną dopłatą nasze M możemy wyposażyć w w regulowane zawieszenie M Performance – posiada takie bajery jak czerwone sprężyny czy regulację ich skoku. Ogarnięcie 600 koni przekazywanych na wszystkie bądź tylne koła nowe M5 przy agresywniejszej jeździ może potrzebować pomocy w hamowaniu. Dlatego Bawarczycy proponują ceramiczny układ hamulcowy – opracowany na podstawie doświadczeń zdobytych podczas serii wyścigów GT4 czy WTCC. jak by tego było mało w ofercie znajdzie się tytanowy układ wydechowy – niestety tutaj smutna wiadomość ponieważ będzie dostępny tylko i wyłącznie w USA i Kanadzie 🙁 We wnętrzu znajdziemy karbonu (chyba na tony :P) kierownica, łopatki zmiany biegów czy gałka zmiany biegów.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”88″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_slideshow” gallery_width=”600″ gallery_height=”400″ cycle_effect=”fade” cycle_interval=”10″ show_thumbnail_link=”1″ thumbnail_link_text=”[Pokaż miniatury]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

 

Źródło: BMW