Menu

1200 sztuk limitowana edycja BMW M3 CS

BMW M zaprezentowało kolejny limitowany model tym razem na warsztat trafiło znane BMW M3 w wersji CS .  Nowe M3 CS kontynuuje dziesięcioletnią tradycję odnoszących sukcesy specjalnych edycji M, która rozpoczęła się w 1988 r od E30 BMW M3 Evolution.

Czego możemy się spodziewać w M3 CS to napewno znany 3,0-litrowy silnik M3 z pakietem + 10 koni mechanicznych, uzyskujacy moc 460 KM.   TwinPower Turbo napędza M3 CS od 0 do 100 km / h w zaledwie 3,9 sekundy. Maksymalna prędkość specjalnej wersji eM trójki jest elektronicznie ograniczona do 280 km/h.

Nowe BMW M3 CS jest standardowo wyposażone w siedmiobiegową podwójną przekładnię sprzęgła M (M DCT) z Drivelogic. Ta najnowocześniejsza przekładnia ma osobną chłodnicę oleju i umożliwia zarówno zautomatyzowane zmiany biegów, jak i manualne interwencje za pomocą manetek zmiany biegów na kierownicy. Zmienia on biegi w ułamkach sekundy bez przerwy w przepływie mocy, ale wykorzystuje długi siódmy bieg, aby utrzymać niskie obroty i zminimalizować zużycie paliwa podczas dłuższych podróży autostradą.

Zawieszenie nowego BMW M3 CS w dużej mierze odzwierciedla to z M3 z pakietem konkurencji. Łączniki i uchwyty kół na przedniej i tylnej osi są wykonane z kutego aluminium i dlatego są wyjątkowo lekkie. Utrzymuje to niską masę nieresorowaną i sprzyja dynamice jazdy. M3 CS jest standardowo wyposażony w zawieszenie Adaptive M, którego geometria została zoptymalizowana pod kątem optymalnej wydajności zarówno na drodze, jak i na torze. Zapewnienie najlepszej możliwej przyczepności we wszystkich warunkach jazdy to system DSC (Dynamic Stability Control) – w tym tryb dynamiczny M – i aktywny mechanizm różnicowy M. Układy sterowania zawieszeniem Adaptive M, DSC i Active M Differential zostały zmodyfikowane odpowiednio do dynamicznych wymagań BMW M3 CS, podobnie jak konfiguracja układu sterowania elektromechanicznego. 

Zamówienia na nowe BMW M3 CS mogą być składane od stycznia 2018 roku. Specjalna edycja jest ograniczona do 1 200 sztuk więc spiesz się.